środa, 19 marca 2014

51. Azjatyckie przeprosinki

No cześć... Już się szykuje na złowrogie spojrzenia. Nie było mnie, znowu :< Ten czas zbyt szybko leci i, niestety, ostatnio działo się trochę niefajnych rzeczy w moim życiu, w dodatku z tak złośliwym harmonogramem, że jak już chciałam wrócić to nagle coś wyskakiwało. Ale nie chcę się na te tematy rozpisywać, bo nie o mnie jest ten blog. Głowa do góry i działam dalej :)

Mam dużo nowych miłości do pokazania :) Zaczniemy od chyba największej, jak dla mnie, niespodzianki. Jaki obraz kobiety wyobrażacie sobie słysząc słowo "Azjatka"? Ja, pierwsze co, to widzę bardzo chudą osobę. Kiedyś nawet myślałam, że są tylko chude Azjatki. Tak bardzo się myliłam... Allison Teng, co prawda, urodziła i wychowała się w Califonii, ale azjatyckie korzenie posiada. Jest krągła, ale jednocześnie przepiękna! Totalnie mnie kupiła swoim słodkim i sympatycznym wyglądem :)

Allison prowadzi bloga Curvy Girl Chic od 5 lat (jakby chciała też tyle przetrwać!). W swoich postach pisze o modzie, swoich stylizacjach oraz o swoich podróżach. Więc jeżeli nie kręcą Was krągłe tematy to warto tam zajrzeć mimo to i obejrzeć przepiękne galerie zdjęć z wielu zakątków świata. A teraz pokaże Wam dlaczego tak bardzo zakochałam się w Allison i dlaczego trafia do mojego specjalnego folderu ;)





Ostatnia stylizacja jest zwyczajnie przegenialna, ale wielbię też za złote adidasy (też takie chce :<)

No to mam nadzieję, że jakoś odkupiłam swoje winy ;) Porządek zostaje normalny - notki w każdą środę i niedzielę. W związku z tym serdecznie zapraszam w niedzielę na (tym razem) moją stylizację :) Pozdrawiam, jeszcze raz ogromnie przepraszam i zapraszam na fan page !

1 komentarz: