wtorek, 18 lutego 2014

50. Standardowo i zwyczajnie, na okrągło!

Jak tu ładnie okrągło - pięćdziesiąta notka :) Bardzo się cieszę z tego powodu! Jest to głównie mój sukces (taka ze mnie egoistka!), bo zazwyczaj mam problem z utrzymaniem takich rzeczy. Myślę, że skoro dzisiaj trzasło to magiczne pięć i zero to będzie mnóstwo następnych pięćdziesiątek :)

Na taką piękną, jubileuszową wręcz, notkę przygotowałam stylizację - oj, tego bardzo dawno nie było. Stylizacja codzienna, niezbyt wymagająca i nie rzucająca na kolana, ale zdecydowanie spójna. Mam na sobie świetne jeansy (nie myślałam, że aż tak uwielbiam ten kolor) sprawiające wrażenie lekko wytartych. "Na górę" ulubiony top (a little addicted) oraz zwiewna narzuta - obie rzeczy w kolorach ziemi, ładnie ze sobą współgrają. Jeżeli chodzi o buty to nadal bywa wilgotno i to zdecydowanie nie jest jeszcze pogoda na trampuszki - stąd czarne botki. Z biżuterią nie lubię przesadzać (co pewnie da się zauważyć), ale tym razem nie są to kolczyki tylko wiszący zegarek z Hello Kitty (a little addicted - again!). Widać też moje bransoletki, które zakładam praktycznie zawsze oraz złoty kolczyk-kółeczko (trzeba się bardzo dobrze przyjrzeć). Tak jak już wspomniałam - strój codzienny; na uczelnie, na spacer, na zakupy, na spotkanie ze znajomymi... Przepraszam za nieład włosowy - potwornie wiało :<




Jeansy - Primark
Top - Bonprix 
Narzuta - WGO 
Buty - Deichmann
Naszyjnik - Lokah

Zdjęcia oczywiście Agata Bączkiewicz - Jestę Fotografę ze swoim nowym sprzętem! Zapraszam na fan page :)

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia... ale nie gadaj, że nie zmarzłaś na tym moście ;D Udowadniasz z każdym postem, że dziewczyny z każdym rozmiarze mogą wyglądać mega atrakcyjnie. No, panie plus size, nie ma żadnych wymówek. Da się? Oczywiście, że się da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie zamieniłam się w bałwanka! Ale teraz mi gorąco, tak się zaczerwieniłam ;)

      Usuń
  2. Pięknie :) Naprawdę fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki nosisz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od firmy, jednak wydaje mi się, że 44-46

      Usuń
  4. ładny zestaw, fajna narzutka, pasuj Ci taki kolor:)

    OdpowiedzUsuń