niedziela, 11 maja 2014

60. Tess bez skazy

Tess Munster (nie, nie Monster!) to kolejny cud natury w rozmiarze XL. Tess jest jedną z tych bardzo niewielu modelek plus size, które nie przekonały mnie do siebie od razu. Właściwie nie wiem dlaczego - kiedy teraz patrzę na jej zdjęcia to sama nie wiem o co mi chodziło.

Do rzeczy - Tess to modelka plus size, ale (jak to zwykle bywa) nie tylko. Dodatkowo zajmuje się wizażem, a także prowadzi bloga (KLIK). Ostatnio współpracowała z Gabi Fresh oraz z Nadią Aboulhosn tworząc cudne video do piosnki Beyonce "Flawless". Dziewczyny propagują w nim hasło "każde ciało jest bez skazy". Z ekranu mojego laptopa aż kipi kobiecością i seksapilem, kiedy je oglądam, ale mimo to wszystko zrobione jest z gustem. Aż im zazdroszczę - z wielką chęcią również wzięłabym udział w takim przedsięwzięciu.

Akcja "każde ciało jest bez skazy" jest przecudownym pomysłem. Zachęcam wszystkie panie (nie tylko te zakompleksione, ja też obejrzałam i czuje się jeszcze lepiej) do oglądania. Gruba nie znaczy nieatrakcyjna ani babochłop. Tam jest zawarte dokładnie to co tak bardzo staram się wszystkim przekazać (z różnymi skutkami), za to te dziewczyny zrobiły to idealnie! Więc podziwiać Tess i obejrzeć filmik - koniecznie!





Zapraszam na Tessowego Facebooka oraz do mnie. Wesołego i spokojnego poniedziałku! Pamiętajcie - "We flawless!" ;)

2 komentarze:

  1. Wystarczy się z Tobą spotkać, żeby przekonać się na własne oczy, że XL nie znaczy babochłop - wręcz przeciwnie, niesamowicie dużo kobiecości (nawet w zebrowatych, luźnych spodniach) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Pani jest XL? Chyba 5 XL...

    OdpowiedzUsuń