czwartek, 22 sierpnia 2013

11. Wesoły apel!

Wróciłam do domu parę dni temu, a dopiero teraz łapie mnie powyjazdowe zmęczenie i lekka chandra. Na szczęście w zanadrzu jest jeszcze jeden wyjazd, krótszy i w mniejszym gronie, co jednak nie znaczy, że gorszy. Nawet się dobrze nie rozpakowałam, a już muszę pakować nową walizkę - uwielbiam taki zamęt (serio, bez ironii).

Kiedy mam chandrę uwielbiam przeglądać zdjęcia i wspominać. Zawsze w takiej chwili przypomnę sobie o czymś tak miłym bądź tak zabawnym, że uśmiech nie schodzi mi z twarzy do następnego poranka. Dzisiaj znalazłam zdjęcia z początku tych wakacji. Dzień, w którym pierwszy raz jechałam sama samochodem. Dzień, w którym wydarzyło się sto tysięcy wspaniałych rzeczy, którymi, pozwólcie, nie będę się dzielić. W każdym razie to jeden z moich ulubionych dni tego lata. Tak się złożyło, że zrobiliśmy tego dnia parę zdjęć ze stylizacją, którą zapewne poznajecie z nagłówka bloga.

Gdzie bym się tak ubrała? Myślę, że to idealny strój na każdą okazję. Pod jednym warunkiem! Idealnego samopoczucia. To nie jest strój na smutny dzień pełen refleksji. Często ludzie próbują się ożywić/rozweselić zakładając kolorowe,wyraziste ubrania. To jednak (najczęściej) tak nie działa. Nie wszystko da się zamaskować ubraniem, bynajmniej nie to co czujemy. Smutny człowiek w kolorowych ubraniach wygląda jak gwiazdkowa choinka przybrana zbyt dużą ilością tandentych ozdób. Oto więc moja rada na dziś: kolorowe ubrania z dużą ilością motywów zostawcie na dni, kiedy będziecie w dobrym humorze (a to, wbrew pozorom, zdarza się bardzo często ;) )

Głowy do góry! Zapraszam na fan page :) Jutro pojawi się na nim dużo nowości
Zdjęcia Agata Bączkiewicz - Jestę Fotografę
Ach, wiem, że każdy ma prawo do własnego zdania, ale ja serio lubię swoje warkoczyki i gwarantuje, że nie jest to ani pierwszy ani ostatni raz, kiedy je mam. Gdyby ktoś złapał bakcyla to polecam najlepszy Afro Salon w naszym kraju! Claudine Afro Salon

Sukienka - F&F
Skóra - Ochnik
Buty - WGO 
Bransoletki - pamiątki 





 




 

2 komentarze:

  1. JESTEŚ PIĘKNA !!! świetny outfit . w ogóle dodaję !~:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz i widać, że dobrze się ze sobą czujesz.

    Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń