wtorek, 27 sierpnia 2013

13. Where are you from? z piękną Katyą Zharkovą

Co mnie śmieszy kiedy jadę za granicę? Zawsze dowiem się, że wyglądam jak mieszkanka jakiegoś innego kraju. Byłam już Niemką, Rosjanką, Holenderką, Ukrainką, Czeszką, a ostatnio do mojej kolekcji doszła Francja (nie mam pytań...). Jeszcze nigdy nie usłyszałam pytania "are you from Poland?". Nie do końca jestem pewna czy to dobrze ;)

Dzisiejsza piękność, którą chcę Wam przedstawić, pochodzi z Rosji (chociaż, jak dla mnie, określenie jej narodowości też jest trudne). Jest blondynką z brązowymi oczami, moje ulubione połączenie. Jej nagie zdjęcia do kampanii mającej na celu walkę z anoreksją wywołały wiele kontrowersji. W tej samej sesji, nadal będąc nago, przytula się ze "standardową" modelką w rozmiarze zero. "Plus Model Magazine" zaszalało, jednak uważam, że cel został osiągnięty. Kampania zmusza do myślenia i ukazuje dziewczyny na plus w cudownym świetle. Oby więcej takich wspaniałych reprezentantek jak Katya Zaharkova!

Odpoczywam sobie nad morzem, więc przepraszam za długość tej notki. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam to wynagrodzą ;) a ja od siebie, jak zwykle, zapraszam na fan page :)




6 komentarzy:

  1. *are you from poland
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta babka ma bardzo nietypową urodę ;) Ale figura jak dla mnie świetna, nie lubię wieszaków. Co jak co, ale krągłe biodra, duży biust i nawet lekko wystający brzuszek, są wg. mnie baaardzo SEXY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie odpisujesz nic na komentarze? :)
    Zuzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Zuzka :) Nie odpisuje na większość komentarzy, szczególnie tych wyrażających opinie o mnie, gdyż każdy ma prawo widzieć mnie w takim świetle jakim chce :) Za miłe słowa bardzo dziękuję, ale cóż więcej mogłabym opisać. Na niektóre komentarze po prostu nie mam CO odpowiedzieć. To jednak nie znaczy, że w przypadku jakichkolwiek pytań będę milczeć, zdarzało się już, że odpisywałam na komentarze. Dostaje także wiadomości na fan page'u, na które również na bieżąco odpisuje, więc, uwierz mi, jest ze mną kontakt ;)

      Usuń
    2. Rozumiem :) Ale żebyś mnie źle nie zrozumiała, nie pisałam tego chamsko czy coś ;)
      Zuza

      Usuń
    3. Wiem :) ja też chamsko nie chciałam odpisać, jeżeli tak to zabrzmiało to bardzo przepraszam :)

      Usuń