środa, 30 października 2013

24. Kumiko Ming - totalna jamajska piękność!

Dzisiaj kolejna, piękna dziewczyna, która cieszy się moją ogromną sympatią. Kumiko Ming jest jamajsko-amerykańską modelką plus size, która swoją karierę rozpoczęła już w wieku 13 lat. W 2005 roku brała udział w wyborach Miss Jamaica Florida Pageant. Poza byciem świetną modelką, Kumiko zajmuje się także dziennikarstwem i projektowaniem odzieży. Stworzyła m.in. własną kolekcję akcesoriów do włosów o nazwie "Jah-Ming", prowadzi również własną rubrykę w znanym Six Twelve Magazine w Atlancie.

Kumiko Ming "The Jamaican Bombshell". Chyba najbardziej "moja" ze wszystkich inspiracji na plus. Można ją zobaczyć nie tylko w sukienkach. Kumiko często udostępnia prywatne zdjęcia w skąpych body czy ażurowych rajstopkach i chwała jej za to! W dodatku ubóstwiam jej włosy! Totalna jamajska piękność!

Poza bycia modelką, Kumiko propaguje także aktywny tryb życia wśród większych dziewczyn. Motywuje Nas (owszem, mnie też parę razy porządnie zmotywowała) dodając na swój Facebookowy profil zdjęcia z treningów. Pokazuje jak ważny jest zdrowy i aktywny tryb życia! Nie oznacza to wcale stosowania głodówek ani godzin męczarni na siłowni. Pamiętajmy, że krągłe jest świetne, ale trzeba uważać, żeby się w tym nie zatracić.

Bardzo serdecznie polecam moją Kumiko, przekazuje Wam znowu trochę swojej jamajsko-dancehallowej zajawki. Dzisiaj tak krótko, przepraszam, ale znowu dopadło mnie choróbsko :< Więc życzę spokojnego weekendu i zapraszam na fan page. :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz