niedziela, 13 lipca 2014

65. Pum pum pum(py).

Mundial mundialem - notka jest w harmonogramie, więc trzeba ją dodać. Teraz pewnie większość z moich znajomych wybuchnie śmiechem. Jest totalną, piłkarską ignorantką! Niektórzy do teraz wypominają mi, że rzeczą, którą najbardziej przeżywałam w pierwszy dzień Euro2012 to to, że nie miałam jak dojechać na trening... Więc nie pytajcie mnie komu kibicuje!

Pozostajemy jednak w temacie sportu :) Na dzisiaj przygotowałam strój świetny na aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Czy to na długi spacer po mieście czy też wiejską wycieczkę rowerem.

Jestem przygotowana na kolejne "hejty" w moim kierunku, bo luźne spodnie, bo skracają sylwetkę. Ale ja uwielbiam pumpy! A w tych spodniach czuje się wyjątkowo komfortowo i pewnie (nie pytajcie dlaczego, bo nie wiem) i uważam, że jest ok. Dla mnie połową sukcesu jest to, aby czuć się dobrze, w tym co się na siebie zakłada. Wychodzę z założenia, że każdy człowiek może wyglądać dobrze we wszystkim, jeśli tylko potrafi to umiejętnie połączyć.

Granatowe pumpy zestawiłam z basic'owym, białym topem (znanym Wam z tysiąca innych postów, jestem uzależniona od bokserek). Skoro na sportowo to na stópkach nie mogło zabraknąć trampek - klasyczne i tanie (!) w kolorze zbliżonym do koloru spodni (dopiero teraz przyuważyłam, że sznurówki pasują do bluzki - lol). Jeansowa kurtka to wg. mnie najlepszy dodatek do niezobowiązującego stroju letniego. No cóż, taki mam klimat - nigdy nie wiadomo, kiedy zrobi się chłodniej. Okulary przeciwsłoneczne typu "muchy" nadają bardziej wakacyjnego charakteru. :)





Spodnie - nieistniejąca już sieciówka,której nazwy nie pamietam
Top - Bonprix
Trampki - Auchan (a co!)
Kurtka - lumpex/DIY
Okulary - Pepco
 
Przypominam, że aby powiększyć zdjęcia wystarczy w nie kliknąć i ukaże się coś na kształt pokazu slajdów. Zdjęcia niezastąpiona Agata Bączkiewicz - Jestę Fotografę. Do mnie pewnie traficie, ale jakby co to macie ;) Miłego!

4 komentarze:

  1. Luźno, wygodnie, modnie- fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz w tej jeansowej kurtce! jakoś tak kolorystycznie współgra z blondem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygoda przede wszystkim, wyglądasz rewelacyjnie. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodnie ;-). Też lubię ten fason na upalne dni ;-).

    OdpowiedzUsuń