piątek, 25 lipca 2014

67. Sukcesywny XL

Dzisiaj znowu inaczej. Były już u mnie piękne kobiety w większym rozmiarze, ale nie było inspirujących kobiet sukcesu na plus. Ostatnio się zebrałam i trochę nad tym porozmyślałam i pobuszowałam w internecie. Zrobiłam listę (ilu? no ilu?) pięciu kobiet, które wg. mnie najbardziej mają się czym pochwalić. Przepraszam, że pomijam tutaj totalnie Polki, ale uwierzcie mi, że to jest bardzo trudna sprawa. Jednak kiedyś taka lista powstanie - obiecuje! No to startujemy!

1. OPRAH WINFREY - to chyba nikogo nie dziwi ;)
Jakby ktoś nie wiedział. Matka i serce świetnego talk-show "The Oprah Winfrey Show". W 2008 roku uznana przez magazyn Forbes za najbardziej wpływową osobę w show biznesie. Pierwsza Afroamerykanka, która w USA wypracowała majątek przekraczający miliard dolarów.


2. SERENA WILLIAMS - dowód na to, że sportowiec nie musi być chudy
Wspaniała tenisistka. Zdobyła m.in. podwójne mistrzostwo w Londynie - w grze pojedynczej oraz w podwójnej. Siostra tenisistki Venus Williams (ale kogo to obchodzi) i 70 kilowa piękność!


3. ARETHA FRANKLIN - o tej pani już wspominałam, ale pawam do niej ogromną miłością.
"Króla Soulu" znana głównie ze sztandarowego przeboju "Respect". Wg magazynu Rolling Stones jest ona najlepszą wokalistką (wśród kobiet i mężczyzn) wszech czasów. Mało kto wie, ale Aretha jest matką chrzestną Whitney Houston.


4. KIRSTIE ALLEY - dla mnie przepiękna!
Aktorka, gwiazda lat '80 i '90. Otrzymała dwie nagrody Emmy, co ciekawe, jedną za rolę w serialu komediowym, a drugą za odegranie matki autystycznego chłopca w dramacie. Scenarzystka i główna bohaterka serialu "Fat Actress", który opowiada o jej życiu.


5. ADELE - dla mnie kobieta, dzięki której o grubych babkach zrobiło się głośniej w mediach
Najmłodsza pani na mojej liście. Zdobywczyni niezliczonej ilości nagród - na swoim koncie ma Oscara ("Skyfall") oraz 10 nagród Grammy. Kobieta, której talent jest tak ogromny, że od razu stała się gwiazdą - bez względu na wagę.



Więc niech mi nikt już nigdy nie mówi, że się nie da! Wszystko się da! Trzeba tylko umieć się postarać ;) Jeśli macie jakieś inne propozycje to chętnie poczytam :) To nie jest żaden ranking, wybór tych 5 kobiet był bardzo trudny i pewnie znajdą się osoby uważające inaczej. Trudno, dla mnie personalnie każda z tych pań jest jakimś wzorem :)



2 komentarze:

  1. Niesamowite kobiety.
    P.S. Serena a nie Selena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się zaczyna pisać posta10 minut przed 24 ;) Dzięki! :)

      Usuń