środa, 6 listopada 2013

26. I WANNA F**K (what?!) BEYONCE

Często słyszę, że jestem odważna i mam jaja. Ale co to tak naprawdę znaczy? Dla mnie osoba, która ma przysłowiowe jaja nie boi się wyrażać swoich opinii (głównie tych sprzecznych z opinią innych). Czy ja jestem taką osobą? Chyba nie zawsze, chociaż chciałabym. Podobno jestem wyszczekana, ale to nie zawsze znaczy to samo. Ludzie powinni tacy być i nie powinno to być nic nadzwyczajnego, tak uważam.

Ale koniec moich rozważań, czas przejść do dzisiejszego outfitu. Kiedy kupowałam czapkę prezentowaną na zdjęciach usłyszałam od mojej przyjaciółki "jest świetna, ale ja nie miałabym tyle jaj". Za to gdy pokazałam mojej mamie co znalazłam, totalnie szczęśliwa, zobaczyłam na jej twarzy zdegustowanie - "ty będziesz chodzić w czymś takim?". Jak widać wzbudza ona różne emocje.

Do "super odważnej czapki" w charakterze streetowym dobrałam zwykły, biały top i skórzaną kurtkę w kolorze srebrnym. Kiedy kupowałam tą kurtkę nie byłam do końca przekonana co do jej koloru, ale teraz stwierdzam, że źle czułabym się w czarnych spodniach z czarną kurtką skórzaną. Na dół postawiłam na klasykę - czarne rurki (again) i czarne szpilki. Lubię przełamywać streetowy styl eleganckimi butami, czuję się wtedy trochę jak hipster, ale jednocześnie bardzo pewnie. Strój polecam na każdą nieoficjalną okazję, niekoniecznie będzie mile widziany przez rodzinę, wykładowców czy szfostwo ;)

Czapka - Lokaah
Top - Bonprix
Kurtka - F&F
Spodnie - F&F
Buty -WGO

Zdjęcia Agata Bączkiewicz - Jestę Fotografę, gorąco polecam! Zapraszam na fan page :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz