środa, 8 stycznia 2014

43. Violeta dla każdego! :)

Często młodym dziewczynom na plus zarzuca się, że nie potrafią się ubrać. Noszą workowate ubrania, najczęściej w sportowym lub "babcinym" stylu. Ale może to nie dlatego, że nie wiedzą jak tylko zwyczajnie nie mają co na siebie włożyć?

Kiedyś w jednej z sieciówek wybrałam się do działu 44+ i (tego nie mogę powiedzieć) znalazłam parę rzeczy, przy których się zatrzymałam na dłużej, ale większość z tych ubrań wyglądała naprawdę nieciekawie albo bardzo poważnie. Największy problem jest chyba ze znalezieniem czegoś eleganckiego, co byłoby albo modne albo chociaż odpowiednie dla młodego wieku.

Tym bardziej się ucieszyłam, kiedy znalazłam dzisiaj w sieci informację dotyczące nowej kolekcji od Mango w rozmiarach 40-52. Violeta by Mango ma być kolekcją świeżą i pełną najnowszych trendów. Mimo, że w sklepach Mango można znaleźć ubrania do rozmiaru 46 (za co wielkie podziękowania) trzeba mieć dużo szczęścia, aby na nie trafić. Violetta natomiast ma składać się z 400 (!) produktów, zarówno ubrań jak i dodatków. Kolekcja ma mieć swoją premierę już 15 stycznia w internecie, do sklepów trafi od 17 stycznia, jednak kiedy i czy w ogóle pojawi się w Polsce - nie wiadomo. Źródła donoszą, że do końca 2014 roku Violeta ma być dostępna w 100 sklepach na całym świecie. Pozostaje nam czekać z nadzieją, że skoro Mango działa w 100 krajach to nie pominie żadnego z nich i do nas także dotrą te cudeńka :)

Z ogromnym zaciekawieniem czekam na 15 stycznia! Zapowiedź bardzo mi się podoba, a tym bardziej udział Robyn Lawley w kampanii reklamowej :)



Jako, że ostatnio jest tu bardziej poważnie i bawię się bardziej w "artykuły" to na niedziele szykuję dla Was coś lekkiego i, mam nadzieję, zabawnego ;) Pozdrawiam i życzę powera, którego ja dzisiaj ewidentnie nie posiada. Fan page ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz