piątek, 31 stycznia 2014

47. Primarkowe love - a little addicted

Wróciłam w poniedziałek, ogarnęłam studia i dzisiaj mam chwilę wolnego na wypoczynek, ale muszę się spakować, bo jadę z moją ekipą na turniej do Gdańska (trzymać kciukasy!). Wiem, że trochę nawalam (znowu), ale to wszystko przez sesjowy brak czasu - ale już niedługo, bo na luty zostały mi w najgorszym razie 3 egzaminy, a w najlepszym tylko jeden :)

Dzisiaj będę się chwalić rzeczami, które dorwałam w Primarku. Generalnie ubolewam nad tym czemu nie możemy mieć tego w Polsce, nie rozumiem :< Oczywiście, jak przystało na szafiarkę, przywiozłam ze sobą dość sporo - ale Wam pokażę moje 4 cenowe cudeńka :) Resztę i tak pewnie zobaczycie w stylizacjach, które pojawią się tu już niedługo (mam nadzieję!).

4. Kolczykowe Rebele
Te akurat nie do końca Primarkowe, ale w dość dobrej cenie i zdecydowanie są przepiękne oraz (co ja uwielbiam najbardziej) wielkie :) Do miasta lub na imprezę. I jutro na turniej ;)
cena: 12,50 zł 


3. Cieplutkie słodkości
Moje małe szaleństwo: kolejna bluza w szarościach, ale za to z pączkiem, który (podobno) wygląda na pierwszy rzut oka jak tabletki :P Na co dzień, na spotkanie z przyjaciółmi i wszystkie inne zabawne i niezobowiązujące sytuacje. 
cena: 25 zł

2. Rockowa skórka
Rękawiczki, których szukałam od bardzo dawna, ale zawsze były albo za małe albo nie takie jak chciałam albo za drogie. Te są takie o jakich marzyłam, mają rozmiarówkę, są z prawdziwej skóry (!) i jeszcze kosztowały naprawdę niewiele. Jaram się! :)
cena: 15 zł

1. Party hard!
Jeżeli chodzi o tą sukienkę to do teraz w to wszystko nie wierzę. Widziałam ją jak poszłam "obadać teren" i kosztowała 5 funtów, dlatego odpuściłam. Kiedy wróciłam do Primarku parę dni później kosztowała już 3 funty (czyli 15zł), postanowiłam ją przymierzyć, okazało się, że leży idealnie. Kiedy podeszłam do kasy i miły pan zeskanował kod od sukienki, po prostu oniemiałam!!!
cena: 5 zł (!!!)

Na dzisiaj to tyle :) Odezwę się w niedziele, pewnie jeszcze bez stylizacji :< Jeszcze raz proszę o trzymanie za nas kciuczków w dniu jutrzejszym, pozdrawiam i wbijać na fan page :D

4 komentarze:

  1. Kolczyki boskie :) Szkoda, że nie mogę nosić sztucznej biżuterii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogo ja widzę! :) Bardzo Ci tego współczuję, nie wyobrażam sobie takiego ograniczenia :< Ale tylko kolczyki czy każda biżuteria?

      Usuń
  2. Rękawiczki ! <3 I sukienka oczywiście ;) wracaj szybko ! ;)

    OdpowiedzUsuń