sobota, 18 stycznia 2014

45. Zimowe nowości - vlog czy (raczej) coś na wzór

Cześć i czołem - znowu wczoraj nawaliłam :< Sesja niszczy, jedyne co widziałam po powrocie z treningu to łóżku i troszkę Was olałam. Ale to tak wyjątkowo, trzeba było się spiąć i zapomnieć o spaniu na kilka dni. Za to wszystko załatwione i mam 10 dniowe wakacje :D

A dla Was, w ramach rewanżu i przeprosin, mam vlog. Bardzo dziwna sprawa - o czym wspominam, poza tym chyba widać to także po mnie. Co nosić na głowie, kiedy na dworze tak brzydko i tak zimno? Odtwórzcie vloga, sprawdźcie i przy okazji trochę się ze mnie pośmiejcie ;)


Vlog na YouTube, przepraszam za to nieudogodnienie, ale tutaj nie chce działać, nie wiem dlaczego :< Dzisiaj komputery ze mną nie współpracują...

Zamelduję się, już bez zmian, w niedzielę! Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam, spróbuje wrócić do żywych ;) Fan page :)

4 komentarze:

  1. Super vlog, exstra blog !! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś tak fantastycznie sympatyczna, że muszę koniecznie bezapelacyjnie Cię poznać ;D świetny vlog! nie przestawaj, początki są zawsze krępujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam już drugi raz. Poszło Ci świetnie! PRAGNĘ więcej takich filmów! Myślę, że powinnaś nagrywać vlogi zawierające Twoje przemyślenia na temat pań size plus. Myślę, że byłoby to arcyciekawe, super przyjemnie się Ciebie słucha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :) Cieszę się, że moja praca jednak nie poszła na marne i to co "stworzyłam" jest znośne ;)

    OdpowiedzUsuń