niedziela, 14 lipca 2013

3. Inspirujące, większe piękno odsłona pierwsza, czyli Fluvia Lacerda!



Co jest kluczem do czucia się dobrze z samą sobą mając rozmiar 40+, kiedy zewsząd zasypują nas zdjęcia chudych ideałów? Znaleźć ideały w swoim rozmiarze! Kiedy po raz pierwszy doszłam do wniosku, że nie ma nic złego w moich parunastu kilogramach na plusie założyłam na swoim komputerze folder motywujący pod nazwą „love amore”. Lądowały tam zdjęciach pięknych, grubszych kobiet znalezione w sieci. Kiedy czułam się nieatrakcyjna, otwierałam go i parę razy pod rząd oglądałam te zdjęcia. To naprawdę pomagało!

Miałam także inne pomysły na wypełnienie świata dookoła mnie pięknem w moim rozmiarze. Chciałam zrobić małą galerię w wewnętrznej części mojej biblioteczki, niestety wywołałoby to wojnę w moim domu, więc odpuściłam. Jest jednak prostszy sposób, przy którym nie uszkodzicie swoich mebli! Praktycznie każdy w dzisiejszych czasach korzysta z Facebooka. Wystarczy polubić na nim parę stron propagujących kobiety o większych kształtach. Gwarantuje Wam, że od razu poczujecie się ładniejsze i pewniejsze siebie! A przecież o to w tym wszystkim chodzi!

Dlatego właśnie dzisiaj przedstawię Wam jedną z pięknych, grubych kobiet z mojego folderu. Jest nią Fluvia Lacerda z Brazylii. Fluvia to modelka plus size, która obecnie mieszka w Nowym Jorku. Zanim stanęła przed aparatem pracowała jako opiekunka do dzieci. Teraz ma na swoim koncie pracę z takimi magazynami jak m.in. Glamour oraz PlusModelMagazine. 







Gorąco dziękuję za wszystkie opinie i wsparcie! Cieszę się niezmiernie z tak pozytywnego odzewu! Widzimy się we wtorek? :)

4 komentarze:

  1. Czerwona sukienka jest świetna, wiesz może co to za firma? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes swietna :) bije od Ciebie radośc, optymizm siła i niesamowite piękno!
    życze powodzenia w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. biały strój <3 od kogo ?

    OdpowiedzUsuń