niedziela, 22 września 2013

19. Ostatni dzień wakacji i modowe wspomnienie słonecznej Lizbony

Dzisiaj oficjalnie kończę wakacje. Jutro rano zadzwoni budzik, pójdę na autobus i pojadę na zajęcia wyrównawcze z matematyki. Wszystko co dobre szybko się kończy. Z jednej strony tyle się wydarzyło, a z drugiej tak szybko minęło. Nie będę się jednak zamartwiać i z uśmiechem na twarzy zacznę jutro nowy etap, oby równie przyjemny.

Na pożegnanie wakacji chcę Wam zaprezentować moją stylizacje ze słonecznej Lizbony. Był to okropnie gorący i intensywny dzień. Długa spódnica wygląda szykownie i dziewczęco, a zarazem jest bardzo przewiewna i wygodna. Do tego dobrałam basicowy, szary top. Szara torebka dopasowała się do stylizacji, a jednocześnie jest bardzo pakowna i nie sprawia problemu przy noszeniu jej cały dzień. Espadryle, również ze względu na wygodę i brak dostępu do wszystkich butów, które mam w szafie. Niezbędnym dodatkiem, aby podziwiać piękno Lizbony w takim słońcu, są okulary przeciwsłoneczne. Małym szaleństwem z mojej strony jest spory i strojny kwiat we włosach, którego moja kochana Pani Fotograf nazwała meduzą.

Trzymajcie za mnie jutro kciuki :) Zdjęcia wykonała najlepsza Agata Bączkiewicz - Jestę Fotografę :) Zapraszam także na fan page, jak zwykle!

 
Top - Bonprix
Spódnica - szafa mamy i DIY
Kwiat - Claire's
Okulary - Pepco
Torebka - Deichmann
Buty - Deichmann




 
 


2 komentarze:

  1. Witaj, lubię czytać Twojego bloga mimo, że jestem całkiem na minus jeśli chodzi o tuszę. Lubię Twoje podejście do życia ale głównie interesują mnie stylizację, gdyż już niedługo będę licencjonowaną wizażystką :) Większość mi się bardzo podoba choć kilka szczegółów bym zmieniła. Uważam, że jak się ma ładne ciało a nie spływający tłuszcz to należy je podkreślać niezależnie od noszonego rozmiaru więc mniej "worków" nawet tych delikatnych więcej obcisłych ciuszków!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twojego pozytywnego nastawienia :) Oznacza to, że moje założenie, aby ten blog mimo wszystko był dla każdego, jest wciąż aktualne. Bardzo mi miło także czytać, że podoba Ci się większość stylizacji :) Pozdrawiam!

      Usuń