środa, 4 grudnia 2013

34. Nie ma ciuchów, ale są Mikołajki!

Dzisiaj odejdę trochę od tematów związanych z modą oraz samoakceptacją i zajmę się - Mikołajkami :) Osobiście zawsze mam bardzo duży problem z prezentami dla bliskich mi osób i bardzo często organizuję coś na ostatnią chwilę. Mając nadzieję, że nie tylko ja cierpię na niedobór pomysłów i nie tylko ja zwlekam ze świątecznymi zakupami - postanowiłam poświęcić temu tematowi jedną notkę, tak idealnie na dwa dni przed Mikołajkami.

Ile razy można kupować komuś kubek, książkę albo skarpetki? Poza tym - kubek, książkę albo skarpetki można dostać od każdego. Jeżeli chcecie, aby Wasz prezent był czymś wyjątkowym i szczególnie przypadł do gustu osobie, której chcecie go podarować, zapraszam do zapoznania się z moją uniwersalną płciowo listą czterech (tym razem nie 5, aż tylu pomysłów niestety nie posiadam:<) bardziej pomysłowych i indywidualnych prezentów. Oto one:

1) PODRÓŻ DO RAJU
Chyba każdy z nas ma jakieś wymarzone miejsce, które chciałby odwiedzić. Oczywistym jest, że nie każdy dysponuje takim budżetem, aby zasponsorować drugiej osobie wycieczkę. Jednak dane miejsce poznaje się nie tylko poprzez wizytę w nim. Fajnym pomysłem jest zakup albumu widokowego z tego miejsca, zaproszenie do restauracji serwującej kuchnię danego regionu czy też wyposażenie takiej osoby w rozmówki lub przewodnik. 

2) NIEZBĘDNY NIEZBĘDNIK
Pomysł zaczerpnięty od mojej przyjaciółki. Na 18ste urodziny dostałam od niej paczkę z 5, na pozór zwykłymi, produktami. W paczce znajdowała się kawa, biała czekolada, stopery do uszu, karty oraz czerwona nitka z igłą. Do prezentu dołączona była laurka z pomysłowo opisanymi przedmiotami, które, chociaż używane na co dzień, nabrały nowego znaczenia. Tego prezentu na pewno nigdy nie zapomnę, chociaż nie wymagał zbyt dużych nakładów finansowych. Spróbujcie pomyśleć o osobie, której chcecie zrobić prezent, i dostosować do niej przedmioty codziennego użytku, opisując je w ciekawy bądź śmieszny sposób. 

3) PASJA I JESZCZE RAZ PASJA
O ile dana osoba ma jakieś hobby czy wyjątkowe zainteresowanie, sprawa staję się o wiele prostsza. Upominek związany z pasją danej osoby będzie zawsze trafionym i przydatnym prezentem. Np. jeżeli ktoś pasjonuje się grą na gitarze - idealnym prezentem będą struny lub kostki do gry. W przypadku miłości do podróżowania - przewodnik czy album na zdjęcia z wyjazdów. I tak dalej, i tak dalej. 

4) GRAWEROWANE SZALEŃSTWO
Kiedy otrzymujemy prezent z grawerem mamy poczucie wyjątkowości - nikt inny nie będzie miał dokładnie takiej samej rzeczy i jednocześnie mamy świadomość, że osoba dająca nam prezent trochę bardziej się wysiliła, żeby dać nam coś osobistego. Obecnie grawerować można praktycznie wszystko! Coraz bardziej powszechne ostatnio bransoletki z grawerem, nieśmiertelniki, zapalniczki czy pen-drive'y. Prezent niby uniwersalny i mało pomysłowy, ale ten osobisty, mały i wyjątkowy napis bardzo wiele zmienia :) Podobnym pomysłem są także koszulki czy nawet majtki (te akurat wywołują zawsze dużo śmiechu) z napisami, nawet wykonanymi ręcznie.

Mam nadzieję, że komuś pomogłam :) Jeżeli macie już prezenty na Mikołajki, to może chociaż jakoś podpowiedziałam Wam co do prezentów świątecznych. Widzimy się w niedziele i wracamy do modowej formy ;) Pozdrawiam i zapraszam na fan page!

2 komentarze:

  1. Cześć, bardzo zaciekawiło mnie to pudełko z kawą,czekoladą.. czy mogłabyś mi podesłać chociaż skrawek tych opisów przedmiotów? Zainspirowało mnie to troszkę, bo sama szukam prezentu na 18. :)
    xollaciex@gmail.com

    OdpowiedzUsuń