środa, 11 grudnia 2013

36. Zrób coś z niczego, czyli 5 różnych stylizacji z basiciem - jasne rurki

Cześć i czołem! Pamiętacie jeszcze mój top5 ciuchowych basiców ? (jak nie to macie odsyłacz) Obiecałam wtedy, że niedługo na blogu pojawią się stylizację z tymi oto basicami, które udowodnią Wam, że można je wykorzystywać naprawdę na wszystkie okazje - ich charakter zależy tylko od dodatków. Trochę to trwało, ale oto jest pierwszy wpis z pięcioma stylizacjami na pięć różnych okazji. Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym nie pomieszała i oto zaczynam od drugiego miejsca, czyli od jasnych rurek! Rurki, które przedstawiłam w notce dotyczącej basiców, niestety uległy już zniszczeniu. Są nowe, tym razem z Primarku - polecam!
Przepraszam za jakość zdjęć, jest okropna. Nie wiem czy to światło czy mój aparat... Następnym razem się poprawię oczywiście! Trzeba się ustawić z Panią Fotograf.

Okazja 1 - randka
 Na randce lubię wyglądać uroczo. Lubię też przypominać sobie, że to coś ważnego, stąd obcasy w mojej stylizacji. Ale wiadomo jak to z facetami bywa, czasem nie powinno się pokazywać jak bardzo są ważni, dlatego też eco torba dla przełamania odświętności stroju. 


Bluzka - H&M/ DIY; Buty - WGO; Bransoletka - pamiątka

Okazja 2 - impreza
Zdjęcia (oczywiście) tego nie oddają :< Bluzka a'la 2w1, fason zasłaniający lekko wystający brzuszek. Jak impreza to też szpilki i, obowiązkowo, mała torebka co by mieć najważniejsze rzeczy zawsze przy sobie. 
 

  Bluzka - szafa babci; Buty - WGO; Torebka - Lumpex

Okazja 3 - elegancko
W takim stroju może nie poszłabym do teatru, ale być elegancką wypada nie tylko w takich miejscach. Różowa marynarka np. na spotkanie biznesowe? Czemu by nie! Nie musimy wyglądać monotonnie - pod spód oczywiście klasyczna czerń, co by nie przesadzić. 

  Marynarka, buty - WGO; Top - Pepco; Torebka - Lumpex

Okazja 4 - na co dzień, wariant jesień-zima
Wiadomo zimno, więc sweterki i cieplejsze buty. Mamy więcej spraw do załatwienia, stąd też większa torba, poza tym trzeba gdzieś upchać np. termos z herbatką. Z powodu ogromnej tęsknoty za ciepłem, bluzka z kwiatowym motywem i od razu robi się lepiej na serduszku.

Sweter, torba - H&M; Bluzka - Primark; Buty - Deichmann

Okazja 5 - na co dzień, wariant wiosna-lato
Tą opcję wymyśliłam najszybciej! Neonowy, dłuższy top i, ukochane przeze mnie, czerwone koturny. Do tego obowiązkowo słomiana torebeczka i włosy w totalnym nieładzie. Jak fajnie przypomnieć sobie te cudne, letnie czasy :)

  Bluzka - H&M; Buty - WGO; Torebka - Lumpex

Ciekawa jestem bardzo co myślicie o tym pomyśle i o moich stylizacjach :) Jeszcze raz bardzo przepraszam za jakość zdjęć, nie podejrzewałam, że będzie aż tak źle. Do następnego razu i do zobaczenia na fan page'u :D





1 komentarz:

  1. Mi sie podoba najbardziej wiosna - lato.

    Szkoda tylko, ze zdjecia sa takie male :(

    OdpowiedzUsuń