niedziela, 15 grudnia 2013

37. Liebster Award - zabawy blogerów i trochę więcej o mnie.

Będę szczera - kiedy dostałam "nominację" (czy jakkolwiek) do Liebster Award, byłam bardzo sceptyczna, a nawet chciałam to olać. Jednakże po przemyśleniu sprawy, doszłam do wniosku, że czemu by się w to nie pobawić? Jest to fajna opcja, żeby trochę więcej powiedzieć o sobie, pogłowić się niekiedy z odpowiedziami na trudne pytania i, poprzez moje nominacje, pokazać Wam jakie blogi ja lubię odwiedzać. Tak, więc przyjmuję nominację od Jusi z bloga Jusia gotuje (kurcze, ile pyszności można tam znaleźć!) i odpowiem na jej pytania :)

1) Twój trick na dobry wygląd? - Pewność siebie, najlepszy i uniwersalny dodatek do każdego stroju :)
2) Ulubiona gazeta? - Rzadko kiedy kupuję gazety, najczęściej przeglądam je w poczekalniach u fryzjera bądź lekarza. Jeżeli już to sięgam po babskie pierdołki typu JOY czy Cosmo, które są fajną opcją na odprężenie i zabicie czasu.
3) Na co czekasz? - Ja ciągle na coś czekam, taka jest chyba moja filozofia życia. Uwielbiam oczekiwać na coś! Czekam na wyjazd, na wakacje, na warsztaty...etc. A tak poważnie i bezterminowo to czekam na księcia z bajki ;)
4) Ulubiona słodkość? - Czekolada! Najlepiej biała - w każdej postaci!
5) Kto jest bohaterem w Twoim życiu? - Batman! A tak na poważnie to chyba nie mam w swoim życiu osoby, którą mogłabym nazwać bohaterem. Mam za to parę porządnych autorytetów :)
6) Ulubione i znienawidzone warzywo? - Uwielbiam zielone oliwki, potrafię jeść je jak chipsy siedząc przed telewizorem. Nienawidzę buraków i gotowanej marchewki, po prostu mi nie smakują.
7) Dlaczego prowadzisz bloga? - Chcę pokazać dziewczynom z nadwagą, że nie powinny czuć się gorzej z powodu swoich dodatkowych kilogramów. Bycie krągłym nie oznacza bycie brzydkim, nie zamyka też drogi do szczęścia czy miłości. Pragnę poprzez moją osobę i moje podejście do życia dodać im trochę pewności siebie i odwagi.
8) Planujesz czy lecisz na żywioł? - Planuję, bardzo skrupulatnie. Mimo to, najczęściej nie mam problemów, jeśli coś nie idzie według planu i jestem zadowolona, kiedy mogę iść na żywioł. Trochę to pogmatwane ;)
9) Ulubiony pisarz? Dlaczego? - Zdecydowanie i niezaprzeczalnie Janusz Leon Wiśniewski. Zaczęłam od "S@motności w sieci", która mnie totalnie rozwaliła wewnętrznie i zmieniła moja spojrzenie na wiele spraw. Im więcej czytam Wiśniewskiego tym bardziej go uwielbiam. Czasem, czytając go, czuję się jakbym po prostu rozmyślała, a nie czytała czyjąś książkę.
10) Jeżeli mogłabyś się spotkać z kim tylko chcesz (żyjącym bądź nie) kto by to był? - Bezapelacyjnie byłaby to Beyonce, nie jestem tylko pewna ile by wyniosła z tego spotkania, skoro nawet na koncercie ryczałam jak dziecko.
11) 3 rzeczy bez których nie możesz żyć? - Nie jestem do końca pewna jak zinterpretować to pytanie ;) Mogłabym napisać: rodzina, przyjaźń, pasja i zamknąć temat, ale ja podejdę do tego trochę inaczej i odpowiem bez jakiś 3 przedmiotów nie wyobrażam sobie życia. Na pewno bez słuchawek - można się teleportować do własnego świata kiedy tylko się chce. Tabletki przeciwbólowe - ratujące życie, małe cuda! Oczywiście bez przesady, ale gdybym miała za każdym razem, kiedy coś mnie bolało, zostawać w domu to nie byłabym teraz na studiach. I ostatnia rzecz (wyjdę na totalnego pustaka) to tusz do rzęs - mogę olać cały make up, ale nie wyjdę bez umalowanych rzęs, to mój bardzo długi atut, więc je podkreślam ;)

A teraz moje 11 nominacji :)
  • ruda Maxi z Maxi kontra minimalizm - ile ja bym oddała za takie paznokcie!
  • przepyszna Babylarnia z przepisami na dania wegetariańskie
  • u Kasi sporo Makijaży inspirowanych codziennością - wiele pomysłów i ciekawych porad
  • Drink my tea shirt - znaleziona zupełnie przypadkiem, ogromny talent nie tylko do chwytliwej nazwy, osobiście jestem zachwycona :)
  •  Florecilla i jej Mi vida en cholas o życiu, przygodach i gorącej Hiszpanii
  • Cukrowa pasja - aż kusi, aby zgrzeszyć. Kolejne pysznośći
  • Giusta wraz z Live Love Hate Well - ciekawe porady i recenzję kosmetyków 
  • Zaksiążkowana Ola - idealny blog, jeżeli macie ochotę na jakąś dobrą książkę, a skończyły się Wam obowiązkowe pozycję do przeczytania :)
  • Irene na swoim blogu Włosy. I Irene. daje takie porady, na które sama nigdy bym nie wpadła (nawet z pomocą wujka Google)
  • Jak na studentkę przystało, uwielbiam proste i tanie przepisy, stąd też wielka sympatia do Magdy, Cariiba i Pauliny z Kuchni po studencku
  • XL-ka blog i sklep internetowy - cudowne porady i cudowne ubrania, także znaleziony niedawno (chociaż nie mam pojęcia jakim cudem) i też się przeogromnie jaram :)
I najlepsza część zabawy, MOJE 11 pytań dla nominowanych przeze mnie blogerów:
  1. Trzy cechy charakteru, które musi posiadać Twój najlepszy przyjaciel
  2. Ulubiona pora roku
  3. Jaki jest Twój sposób na złamane serce?
  4. Szpilki - na co dzień czy na konkretną okazję? Jaką?
  5. Bez jakiego kosmetyku nie ruszasz się z domu?
  6. Najbardziej wkurzający komentarz, jaki otrzymałaś na blogu?
  7. Trzy rzeczy, które robisz dla relaksu
  8. Jaka jest Twoja znienawidzona praca domowa?
  9. Jakie miejsce chcesz koniecznie odwiedzić przed śmiercią?
  10. Ulubiona bajka z dzieciństwa
  11. Dokończ zdanie "Kiedy otwieram rano swoją szafę...  
To na tyle z blogowymi zabawami :) A więcej o mnie na fan page'u :)

3 komentarze:

  1. Fajnie, ze zachęciłam Cie jednak do zabawy w Liebster ;)

    Dziękuję za odpowiedzi ( i za mile słowa o blogu ) i pozdrawiam :)

    Jusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ta zabawa :P

      Miłe słowa o blogu jak najbardziej zasłużone :) W wolnej chwili (już raczej po świętach) na pewno wypróbuje parę przepisów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Heeeej! Szczerze powiem, że nigdy wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga, ale z góry dziękuję za taki ogrom miłych słów, jestem zaszczycona ;D Do gry na pewno się zabiorę, gdy będę miała chwilkę wolnego czasu. Bardzo podoba mi się Twój blog, bo jest inny. Zapewne dodajesz pewności siebie dziewczynom, które zmagają się z kompleksami i niechętnie patrzą w lustro. Jetem za tym, żeby wszelkie kształty mogły być uznane za piękne ;) Skąd jesteś? Jak tylko zobaczyłam Twoje zdjęcia przyszła mi ochota na umówienie się z Tobą na małą zdjęciową współpracę - nie miałam jeszcze tak ciekawej modelki do makijażu. Pozdrawiam ! ; D

    OdpowiedzUsuń